Livet

Idag är en av de värsta dagarna i mitt liv.
En sådan jobbig psykisk påfrestning att jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vill fly, jag vill inte träffa dig.
För att veta att det kan vara den allra sista gången jag ser dig gör för ont, känns som hjärtat har blivit träffat av tusen vassa spikar. Att se dig ha ont, att försöka hålla humöret uppe för oss som finns här för dig. Snälla sluta, du får vara svag, skrika åt helvete vad fan hände detta dig för! Det är vi som ska vara starka för dig.
 
Vem ska nu få en att skratta så nan har ont i magen 3 dagar senare. Vem ska man nu vända sig till? Vem ska nu vara nin förebild här i livet? Så många frågor och tomhet kommer du lämna efter dig, jag saknar dig redan och du finns kvar hos oss än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0