Two steps from hell

Hallåå bloggen, jävligt länge sen azz!!
 
Fårse om jag har orken till att lägga upp lite
uppdateringar, då&då iallafall..
Tvingad av Malin, lite elakt sådära men den smällen får man ta
efter att ha klagat på hennes bloggande hihi.
 
Sista veckorna iskolan nu, hoppas jag hinner klart.
Nämligen så att det blir tillökning i våran lilla familj.
En ny plutt, tjej eller kille!? Vill ni allt veta va?
Synd att inte ens jag vet könet haha.
Men jag har fastnat för namnet Engla, om det blir en liten tjej.
Engla Granholm, är det inte lite fint iallafall??
 
Annars händer det inte mycket. Plutten är lite sjuk, så
han har fått många pussar och kramar av sin mamma idag hihi.
myspys! Och i helgen blir det väl hem till min älskling och ha det
ännu mer mys, saknar hans famn och han åkte hem idag.. Beroende?
Bara för jag har världens bästa pojkvän dårå, så gör det ingenting♥
 
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg att du har haft björkens isidor och vi har nyligen köpt han till våran ridklubb! :)

2013-04-04 @ 16:30:30
URL: http://amandahogstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0