Seg uppdatering

Haha herregud vad länge sen det var som jag skrev här.
Har hänt en heldel i mitt liv. Har iallafall börjat skolan nu igen
och kämpar på. Vill gå ut med hyfsat bra betyg.
 
Liam är 1 år om en månad ungefär, kan inte fatta hur fort tiden
egentligen har gått. Han kravlar och har börjat ställa sig upp mot
precis allting, så blir lite tjut när man ramlar och slår sig.
Haha min plutt! Sötaste är han.
 
Vad har mer hänt? Inget förutom vanligt tjafs, stallet osv.
Fina Wynz blev avlivad så nu är min stackars Acce helt solo.
Men fortfarande lika dampig och störd hehe.
 
Nee ska väl se om det finns något att jobba med, värd dag azz..
or not menmnen. Tagga matte i eftermiddag, sämst i världens måste
vara jag xD
 
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0