I dont know, do you?

Har så extremt mycket känslor inom mig som jag bara
vill få ur mig. Det är inte ilska, inte glädje, inte kärlek.
Vad kan det vara? Känner mig känslokall.

Vill skrika tills mina lungor inte orkar längre.
Tills mitt hjärta slutar slå.
Tills allting slocknar.

Jag är osäker på mig själv, så mycket ansvar som krävs
av mig, lilla mig. Vad jag behöver är att hitta något att
se upp till, hitta en tillit till mig själv.

Men var finns det? Vill kunna andas och känna en lättnad.
Just nu vill jag inte vara mig.
Jag vill vara den som är självsäker, har självförtroendet.
Som inte tänker på att ge upp.

Men jag vet inte var den sidan finns. Den gömmer sig.
Hjälp mig att hitta den. Men var kan jag vända mig?


Tankar, varför finns dem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0