En vanlig vardag

Jaha, vad har hänt i livet senaste tiden då?
Inte alls mycket.
Valborg blev mysig tid med Christoffer vid en sjö. Tog med mat och
bara njöt av att få vara ensam med min älskling. Senare på kvällen
tittade vi på en brasa i Hästholmen, fint vare!

Sen fortsätter allt bara som vanligt.
Var iskolan idag och tog lite arbete jag ska göra i sommar
vare tänkt. Så lite är gjort till hösten. Skönt!
Sällskap av Becca hem, trevlans. och en skrikande Liam haha.

Nu blire film eller något tror jag.
Saknar min syster som förövrigt fyller 19 år imorgon!
ÅH vad jag längtar tills vi åker upp! Bättre person finns verkligen inte.
En person som alltid funnits där för mig, Trish♥Lisa forever haha.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0