Wake up!

Varför är jag så dålig på att komma ihåg bloggen?
Kan ju inte skylla på minnesförlust hela tiden liksom ;)

Men veckan har iallafall gått väldigt fort. Har inte hänt så mycket
varken iskolan eller efter skolan. Fast vi fick titta på nya skolan
i onsdags och skit vad fin och stor den blir. Gå vilse? Oh yes ;)

Gått lite på stan med Becca, fikat, pluggat till provet som
var typ enklast ihela världen haha.

Nu ligger jag och läser engelskabok, eller okej rättare sagt
så ska jag börja. Seg som vanligt men så är det ibland. (Alltid)

Jag saknar dig dig dig så sjukt mycket, även om jag inte ska göra det.
your smile :(



Haha jag är kär i mullvadar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0