Tryggheten att ha någon!

Att förlora sin allra bästavän, sin tvilling, sin syster, hon som verkligen betydde
allt! Det är nog det svåraste jag någonsin har gått igenom.
Pågrund av ett litet fult misstag vi råkade göra, det var verkligen inte värt det.
Att förlora kontakten, inte ha något att prata om? Det gör så ont inom mig.
Vill bara ha tillbaka den tiden, då allt var underbart. Gjorde nästan allting tillsammans.
Att kunna säga precis allt och ha någon som lyssnade utan att avbryta, gav råd
som plåster på såren. Skratta åt samma saker, förstå varandra genom att bara titta
på varandra, det är rätt sjukt egentligen men också en trygghet.!

Nu börjar vi sakta komma varandra närmare igen och den känslan
är den bästa som finns. Att få dig tillbaka och få ännu mer minnen med dig.
Försöka återskapa den vänskap vi en gång hade. Jag ska kämpa för mitt liv.
För innerst inne är du den som verkligen förstår mig bäst av alla jag
känner. Behöver dig för att må som bäst igen.

Även om några människor inte kommer tycka om att vi börjar umgås igen
så vägrar jag att tappa kontakten med dig. De förstår inte.
Att ha en sådan underbar person som dig i mitt liv har gjort det guldvärt att leva.

Jag älskar dig Rebecca Jenderborn.!


Kommentarer
Postat av: becca

Att göra ett sånt misstag är det fetaste misstaget jag någonsin gjort! jag ångrar det till 100%! Jag ville bara känna makten, men priset för det var att förlora sin allra bästa vän! Du är fan den finaste,underbaraste,omtänksamaste vän jag har, jag kommer alltid finnas för dig! Jag mådde så jävla bäst! Alla minnen! Fy fan vad jag saknar dom :( <3

2010-01-08 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0