superduperglad :D

Vaknade vid 9 idag av larmet men somnade visst om
ett tag som vanligt haha men kom upp tillsist.
*Åkte in till stan och träffade Christoffer ett tag, fy vad kallt
det var ute ;o Och inte mitt fel att människan har varm kropp
så man värmer händerna hihi!

Kom hem och åt. Mamma frågade om jag ville följa med
till Island i sommar en vecka för att rida =)
Ett stort leende och mycket lycklig Lisa. Nu gäller det bara
att sköta skolan så blir det så. Helt fucking grymt underbart ♥

Nu ligger jag isängen och ser på Star Wars, igen -.-
Haha har blivit som en vana men rätt skönt faktiskt. Konstiga varelser!^^

skulle följt med familjen på bio men får se om jag orkar.

pusspuss bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0