söndag

I morgon börjar skolan. Konstigt det ska bli att gå upp
så himla tidigt igen men dags att börja vända på dygnet kanske? ;)

Har iallafall ridning och körning i morgon så är ju inte tråkigt
utan hur kul som helst. Hoppas bara man får en bra häst :)

Vaknade vid 11 iallafall av att vi tydligen skulle åka till ikano?
Köpa ett par nya skor åt mig, happyface! Behövligt lalala (A)
Ett par snygga varma stövlar från Eurosko, perfekt. Inviger dem på tisdag.
Nyss gjort mina val till skolan också, så kommer bli jätteroliga ämnen,
precis det jag vill läsa så slipper äckel kemi och sånt. Wiii.

Nu ska jag slappa resten av dagen och försöka gå och lägga mig itid!
Kommeri nte bli så menmen.

pusspuss.


Egobild japp alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0