Minnen

Sitter och messar med Becca om gamla minnen.
Haha mycket skratt blir det när man tänker på hur galna
vi var.

-Alla riktigt galna galopper över förbjudna fält. När jag retades
och drev på ännu mer så du höll på att ramla av, kommer du ihåg? Och ett antal
avramlingar har det ju blivit haha. fifan va jag vill ha tillbaks det.

-Eller alla pratstunder nere vid sommarhagen, då fick man verkligen
prata av sig om precis allting, ibland kom en liten kommentar så
man höll på att typ avlida av skratt?

-Våra extremt mysiga skritturer med täcken, barbacka och varm choklad.

- Alla övernattningar, blev som en tradition haha, varenda helg. Behövde knappt
bestämma för det redan var så. Helt självklart. Den i stallet var ju så lyckad haha,
galet men så grymt rolig kväll =) vi är korkade innerst inne ;)

Dem gånger vi gjort bort oss så sjukt mycket och folk bara stirrar
som vi är sjuka ihuvudet, det är vi ju men åt det skrattar man bara.

Norrköping, Stockholm, världens bästa minnen. Vi på Centralen helt själva
men vi kom fram tillslut haha. Och fyllot i norrköping som fick tuggummi
av oss, frågade hur mycket vi älskade varann från 1-100, klart 100 ♥

Våra åkturer hela sommaren på moppen för att leta badplatser. Runt runt
och tillslut hamnade vi i Sturefors. Eller Våran Drive in på Donken haha klockren.
Aldrig skrattat så mycket, lista ut hur den där maskinen man beställde ur var
ju tillräckligt svårt för oss xD Jävla blondiner.

Finns så mycket mer men om jag fortsätter skriva blir det väldigt långt
men det bästa som jag fortfarande inte kan sluta skratta åt
är att vi började prata med varann först när vi mötte älgarna i skogen.

Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: BECCA

hahaha xD säg något man inte kommer ihåg :D

Allting var så jävla klockrent! Det var lixom du och jag mot alla. Vi var/är allt för underbara :D <3<3

VI ÄR DUMMA I HUVUDET XD <33

2010-01-10 @ 00:39:33
Postat av: Lisa

du är allt för mig :D<3 hahah riktigt dumma i huvudet.. XD lite mkt ibland :D<33

2010-01-10 @ 00:47:36
URL: http://thesungoesup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0