Köldskadad?

Usch idag var det för kallt ute, iallafall när man har stallet
från halv 9 till halv 4 men har varit en jätterolig dag förutom att
försova sig så blev att be pappa snällt så han skjutsade mig (a)
Tack pappsen! 

Körning först, jag och Matilda var lite väl blåsta idag?
Vi frågade och bad om hjälp exakt hela tiden, om allting. Jisses värsta nybörjarna
men det är faktiskt svårt med alla remmar och skit -.-

Sen ridning, fick Filippa. Aldrig ridit henne förut men inte en häst imin smak
iallafall. Lite för seg och gillade inte hennes steg alls förutom galoppen som var underbar;)

aja mer finns inte mer att skriva om. Var en riktigt rolig bussresa hem
när vickan försökte sig på min Touch. Inte duktig haha.
Sen skulle hon förklara någonting om en färg på vantar?

Vickan - Asså tänk dig att dem är turkosa men att dem är rosa!
Lisa- Vaa? jag fattar inte?
vickan- Men tänk att turkos är som blå men sån rosa ^^


Haha fattar ingenting men nu ska jag krypa ner i ett varmt bad
och sen sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0