FanFanFan

För alla tankar som bara dyker upp i huvudet hur man än
försöker låta bli att komma på dåliga tankar.
Det påverkar mitt humör som går upp och ner som en fucking
BergOdalana. Jätteglad imorse, nu är jag irriterad på allting som
är omkring mig, upp&ner går det... Pga av alla tankar på
en viss person jag inte kan få ur huvudet. En person jag faktiskt
älskade av hela mitt hjärta. En person jag litade på, som jag
trodde var helt underbar men han var helt annorlunda nu.
Dina ord, fattar du hur mycket dom sårade mig? Brukar inte ta åt mig
så mycket men det där, går inte att glömma så jävla lätt.

Nu ska jag sova och jag hoppas du har ett helvete till liv just nu
men vill kunna prata med dig men du är ju så jävla omogen och vill inte.
Så nu skiter jag totalt idet här.



Jag är så sjukt glad att jag har en otroligt fin pojkvän
som jag har. Som är värd att älska. ♥

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag ?

2010-01-16 @ 22:31:40
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0