Das Bimbos haha :)

Skolan iidag igen.. Stallet som alltid på måndagar.
Förmiddagen var väl inte så rolig precis, lärde oss lägga
galoppbandage och så. Blev på min lille Nallebjörn Marco hihi =)

Sen travkörning på em, Jag och Matilda körde Bimbo.
Så grymt sööt. Satt och sjöng fina låtar medan vi körde
runt där iskogen.

" Ien rosa helikopter..." haha och mycket mer:)

Mötte min fina pojkvän efter skolan som följde med hem.
Hyrde film och lite så, mys vare.  Perfekt avslut sådär
på en måndag : )

pusspuss-

Kommentarer
Postat av: meliie

härlig blogg :) kika in på www.janemeliiewennberg.blogg.se :) Varje vecka lägger jag upp ngn bloggare & personen får fler läsare :)

2010-01-21 @ 13:16:02
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0