Bra saker borde inte få ta slut.

Har iinte orkat skriva de senaste veckorna, har gjort så mycket annat
som är mycket viktigare än en blogg!?

Mitt lov har princip bestått av:

Julafton, stockholm, mellandagsrea, hockey, nyårsafton, varit med sötnos, haft syster
här i 13 dagar ungefär, åkt pulka och skridskor, filmkvällar/dagar, promenader 

Det där är bara lite, finns mycket mer som jag inte kommer på just nu.
Men jag saknar syster grymt mycket, vem ska man skratta och ha
sina sjuka pratstunder innan man somnar?, Få somna helt ensam..
Det gillas inte, jag vill ha henne här!

Menmen ha iallafall varit en sjukt bra vecka med finaste människorna.

Och datumet 1/1- 2010  det är så mycket kärlek!
christoffer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0